3 Kasım 2008 Pazartesi

RUTİNİ ANLATIYORUM

Bugünlerde nedense sadece neler yaptığımı arka arkaya eklemekten başka bir şey elimden gelmiyor.Giderek puslu ve sisli olmaya başlayan bir havada tüm günü geçirip akşam da henüz televizyon ve internet bağlatamadığım eve gidiyorum.
29 EKİM
Geçen hafta rutinden bağımsız yaptığım tek şey 29 Ekim resepsiyonuna gitmek oldu.Orada tanıştığım Anvers başkonsolosunun daveti üzerine de ertesi akşam bu sefer Anvers kentindeki resepsiyona katıldım. Özetle iki akşam boyunca döner,su böreği ve yaprak sarma yiyip durdum.Ayrıca birkaç ortamda kendimi tanıtma fırsatı buldum.Tabi Anverse gittim sayılmaz,umarım daha sonra gündüz gözüyle de görürüm.Haftasonu ise 85 sayfalık ilerleme raporunu okuyarak geçti.aslında özetine sahiptim ama hep duyduğumuz bu ilerleme raporu ne menem bir şeymiş diye içten bir merakla masanın başına oturdum. Okudum okudum,içim şişti,okudum.Bir Batılı gözüyle ülkenin nasıl röntgeninin çekildiğini gördüm. Kimi istatistiki bilgilere şaşırdım,kimi taraflı bakış açılarına sinirlendim ama sonuçta bir fikrim oldu.
HAFTASONU GEZMELERİ
Cumartesi günü sabahtan Duygu aradı. Duygu buradaki Vatan gazetesi muhabiri.Hatta yeni bir transferle Sabah'a geçmiş. Buluşup öğle yemeği yedik. Benim için de güzel bir değişiklikti. Lübnan yemekleri yapan bir restaurantta açık büfe ekmekler,salatalar,tabuleler vardı..Duygu kısa bir süre önce ben İstanbul'dayken ;İran'a gitmiş ,bana izlenimlerini anlattı.Ülkemizden kısacık mesafede ne farklı hayatların yaşandığını bir kez daha düşündüm. Sonra ise beni çok önemli bir yerle tanıştırdı. Türk mallarının satıldığı Candan Market!! Bahsini duyuyordum ama ilk kez bu derece büyük olduğunu gördüm. Efendim buradaki meşhur Türk süpermarketine arabayla yanaşıyorsunuz. Sanki et lokantasına yanaşır gibi kapıda valeler bekliyor. (haha) Sonra içeride ne ararsanız var. Yufkadan,kıymaya,ayrandan baklavaya envai çeşit ürün satılıyor. Bu marketin varlığından haberdar olmak iyi oldu. En azından taksiyle bile olsa toplu alışverişler için ideal.Sonra eve gelip raporun başına kurulmuştum ki bu kez de Bahar aradı. Bahar ve Jeremy ile yeklaşık 1 aydır görüşmemiştik. meğer Bahar'ın annesi gelmiş Almanya'dan..Yemek yiyelim dediler. Ben ise rapora başladığımdan yemeği geçip sonrasında birşeyler içmek için onlara katılmayı teklif ettim. Güzel bir sohbet oldu. Önce bir otantik barda bira içip sonra sohbete evlerinde devam ettik. Pazar günüm ise raporum ve çamaşır yıkamakla geçti..Özetle bu kadar..

Hiç yorum yok: