26 Temmuz 2008 Cumartesi

SİGORTALAR ATTI



yok şalterlerim atmadi merak etmeyin.. dairenin tüm elektrigi gitti..elektrikli firini acmamla paaat diye bir ses gelmesi bir oldu.. muhtemelen fazla yükleme oldugundan karanlikta kaldim.. ancak bugün Cumartesi.. bu durumlar icin bir basvuru telefonu var.. (bir de altinda not ekli.. eger fuzuli mesgul ederseniz her saat icin 50 avro ceza ödersiniz.. sanirim millet icip icip rahatsiz etmesin diye.. neyse benimki gercek bir problemdi..) ancak telefon acilmadi.. yaklasik 15 dakika süre verdikten sonra hemen gazeteci damarım kabardi.. daireyi kiralayan Tom isimli cocugun karti vardi.. hemen aradim dedim kusura bakma ama buzdolabi eriyor,sizin acil durum sorumlusuna ulasamadim.. Benden sigorta kutusundaki şalterleri kaldirmami istedi.. Aslinda ben de yapacaktim ama burası Avrupa sonra neden elledin diye ceza ödersin neme lazım..Ancak benim sigorta ana şalterden atmış belli..10 dakika gecmedi sorumlu adam beni aradı.. Dedi ki eksi birinci kata inin,sigorta kutusu orada bir yerde; sizin butonu yukarı kaldirin..Olmazsa ararsınız..Dedi de; asagi indim şalterler nerede? Bir kapıyı actim devami iyice karanlık; kapattım.. Bir diğeri acilmadi.. Park etmis arabalar arasında şalter arıyorum.. Derken bir bina sakini kız otoparka girdi.. Dedim ki-bana şalterleri göster.. Hemen yardım etti.. Zaten bir tek benimki aşagiya düsük bakiyordu.. Hem ayrıca çamaşır makinasının yerini de öğrendim... 4 avroya çamaşır ;50 cente kurutma makinası çalışıyormuş.Bunun dışında ise günüm iyi geçti..Kameraman Yücel ve eşi Elif bana etrafı gezdirdiler.. Ancak sabah sağanak yağmura yakalandık..Sonrası güneş açınca keyfim de yerine geldi..

2 yorum:

bazarov dedi ki...

Bence iyi bir deneyim olmuş. Temkinli davranman ama gazeteci damarın işi çözmende yardımcı olmuş. Bu arada artık şalterin nerede olduğunu da öğrenmişsin. Ancak şanslıymışsın gene de çünkü o kız olmazsa epey zorluk yaşacakmışsın ... Ama sonuç iyi olmuş. Olumlu olmak olumlu sonuçlara yolaçıyor. Hep böyle olsun

Ben dedi ki...

4 EUR camasir ne pahali yaaa!