1 Mart 2009 Pazar

MAHRUMİYET VE RÜZGAR


Efendim biraz da yayın ortamından bahsedeyim. Kazanın bulunduğu alan çok rüzgar alıyor.Enkazın arkasında gördüğünüz tek tük ağaçların arkasında dev rüzgar jenaratörleri dönüyor.Öyle rüzgarlı yani,şaka değil..Neyse ikinci gün sabah 9 itibariyle enkazın öünden yayına başladım.Almanya'dan yayın aracımız gelmişti.Ancak TRT'nin sponsor olduğu bir film festivali nedeniyle akşam saatlerinde Almanya 'ya geri dönmesi gerekiyordu.Biz belki dönmez diye umutlanırken,2 saat sonra söküldü. ve Biz tümgün yayınları İHA aracılığıyla yaptık.Teknik olarak bunda bir sorun görülmeyebilir ama barınacak yerim bile kalmamıştı.Bu otobanın yanındaki tarlada ne tuvalet ne de yiyecek imkanım vardı..Her saat başı yayına bağlandım..Olay çok sıcaktı ama koşullarım insani boyutların dışındaydı..Bir ara İHA yayın aracı direksiyon bölümünde otururken yanıma gelen Habertürk muhabiri Ayşe Süberker'in kendi için aldığı patates kızartması ile karnımı doyurdum. Onlara araçla erzak geliyordu,ben arabasız,tuvalate bile giremeden tam 10 saat yayın yaptım.En son yayın ana haber bülteni içindi. Tepeye çıktığımda başlayan sağanak yağıştan mikrofonu tutamıyordum. ve en zor yayınlarımdan birini yaptım.Bir arazinin kenarında çamurların içindeçalışmıştık.Peki şimdi otele dönmek için ne yapacaktık? Tepemize sağanak yağmur iniyordu. Hollanda muhabiri eşini aradı.Eşinin çağırdığı ve 10 dakikada gelirim diyen taksi maalesef 1 saat sonra geldi..Ayrıca yolun başındaki kavşağa 500 metre yürümemiz gerekiyordu. Ve taksi bir türlü gelmiyordu..Artık dayanamayacaktım.Orada duran polislerin yanına gittim.Çok üşüyoruz polis minübüsüne binebilir miyiz dedim.Hemen oturun dediler..Yani Hollanda'da polis aracına binmedim demeyelim.:)) Neyse otele geri döndüğümde sırtımın ağrısından duramıyordum.Önce çok sıcak bir duş ve sonra suda eriyen 2 aspirin ile kat kat giyinip yattım.Biraz daha kalsam zatürre olabilirdim..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Neyse en azından çalışma ortamı olarak İstanbul'u aratmamışlar :) :P
Ve sanırım spot ışık gözünü alıyordu :(

Geçmiş olsun...



4-5 GÜN 100MG C VİTAMİNİ ALMANI TAVSİYE EDERİM

Adsız dedi ki...

1000mg olacaktı