16 Eylül 2008 Salı

YAZIYA HASRET

Yaklaşık 1 haftadır günlükten uzak kalmak içimi tırmaladı durdu..Öyle yoğun bir hafta geçirdim ki ne desem içimin yorgunluğunu anlatmakta zorlanıcam.Zihnen fiziken çok yoruldum. Ruhen yorulmadıkça aslında hiçbir şeyin de fazla önemi yok..Sırtımda ağırlıklarda zor bir tepeyi aşacakmışım gibi düşündüm kendimi;öyle moral verdim..Özetle son 1 haftadır hiç oturmadım. Gerçekten.Bu 1 haftaya Fransa Strazburgda bir röportaj ve onunla ilişkili 15 dakikalık bir program; KKTC Cumhurbaşkanı Talat;Dışişleri bakanı Ali Babacan ;AB-Türkiye Troykası toplantısı ;TÜSIAD ziyaret ve Brükselde Ramazan programı sığdı. Gerçekten düşününce şaka gibi.Sabah haberleri için güne saat 06.15 de başlayıp gece 23 itibariyle işyerinden çıktım. O nedenle yazamadım;susuz kaldım,içim soldu.Bu akşam tüm yorgunluğuma rağmen bu anı iple çektim.Oh şükür kavuşturana,tuşların tıkırtısı bile güzel (haha)

Hiç yorum yok: