23 Temmuz 2008 Çarşamba

YORGUN MARTI


Gece pek uyuyamadim..Gecenin 4 ü müydü neydi kalktim..Yeni odamın yemek masasina gecip etrafa baktim..Bombos bir mutfak; bombos bir banyo ve salonu döner dönmez karsima cikan üc adet acilmamis devasa bavullar.. Henüz yerleşemedim..Bir göçebe hali bir haftadır sürüyor ya sabrediyorum.... Dün akşam ilk kez markete gittim ancak biraz meyve biraz icecek ve peynir alip geldim..Bu arada markette torba durumu ilginc.. Parayla aliniyor hepsi.. Plastik ve kumas iki secenek var.. tanesi 1 avrodan kumaş torbalardan aldim..Bundan sonraki alisverislere getirebilir miyim dedim.. zaten onun icin dedi kadın.. Gayet cevreci ve israfi önleyen bir fikir bence..Onca torba ziyan olmuyor..Parasını verdigin icinde diger sefer çantana atip getiriyorsun..yagmurluk gibi yine kumastan bir de çıtçıtlı çantasi var.. çok komik..Acaba rakip markete gidince sorun oluyor mudur.??. yani Carrefour da alisveris yapip Migros cantana doldursan üzerine atlamaz mi adam?Bilmem bunu da bir tek biz aklı evveller düsünürüz herhalde..Baska seyler de düsündüm..Ortaya asagidaki satırlar cikti....Gecenin bir yarısı ne yazılırsa o kadar yazılıyor iste..Her ankette hangi hayvan olmak istedigimi sorarlar ben de martı der dururum..İste size sahile konacagim derken yolunu sasirip ovaya inen bir martinin cigligi...
'' Kanatlarımı çırpmak bazen ağır geliyor..Öyle yorgunum ki..Bu fiziki bir yorgunluktan öte...Bulundugum noktada kalamayacağımı bilip geldiğim noktaya konamamak hali..Ruhunu bir martının kanadına emanet edip kendini bir suredir belli bir mesafeden yukarıdan izlemenin beyin kaslarıma yaptigi ağırlık diyelim...Fiziki olarak buraya gelmiş olsam da ruhumu arafta birakmanın yorgunlugu bu....Hayatla didismekten yoruldum... Pike yapıyorum..Evet artık karar verdim..Payıma düşeni yaşamaya hazırım..''

4 yorum:

Adsız dedi ki...

haydi jonathan kim tutar seni... daha yüksekler bekliyor seni.. vazgecme.. :)

Adsız dedi ki...

AN'ı yaşa derler ya "Dün geride, gelecek yarına kaldı. Bugün bize hediye"
Yok olaylar değil insanlar ise zihnini yoran sana yolladığım, büyük sanatçı ATA DEMİRER'in CÜCELER veya MASKELİ BALO parçalarına -avazın çıktığı kadar haykırarak- eşlik et. İYİ GELİR ...
VEYA KOHEN'DEN DANCE ME TO THE AND OF LOVE ile CAVE abiden HANRY LEE'Yİ dinleyip iyice bunalıma gir... ;)
yok yok öyle yapma...

Adsız dedi ki...

mıkocum
uzun zamandir suraya bi yorum yazamiyorum :)
yorgun marti... galiba bu yazi benim icin yazildi buraya:)
ve biliyorum ki bunu yazarken kesinlikle ben okudugumda satir aralarini gorecegimden emindin.
sadece sunu soylemek istiyorum
martilar yorgun olsalar da ucabiliyorlarsa gokyuzunde en ust noktaya cikabilirler.. seni seviyorum mikom...

Ben dedi ki...

Ya hakikaten ayni bu martinin ruh hali icindeyim : Bulundugum noktada kalamayacağımı bilip geldiğim noktaya konamamak hali..Fiziki olarak buraya gelmiş olsam da ruhumu arafta birakmanın yorgunlugu bu...
Ben galiba hep arafta kalicam..
Melike